یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

مزاياي استفاده از دستگاه تصفيه آب

۱۰ بازديد

vody

مزاياي استفاده از دستگاه تصفيه آب :

•    آبي سالم و گوارا نوش جان مي كنيد، كه در سلامتي نقشي اساسي دارد.
•    جواني و شادابي پوست با نوشيدن آب سالم
در مواقع كمبود آب در بدن ،بر اثر خشكي پوست شيارها و خطوط ريز پوست  بيشتر و عميق تر مي شود. نوشيدن به اندازه آبي سالم و گوارا با وجود دستگاه تصفيه اب خانگي باعث شادابي و چاق تر شدن سلول هاي پوستي شده و پين و چروك هاي صورت را كمتر مي كند. وجود آب كافي در بدن جريان خون را در سلول ها بهبود مي بخشد.
•    نوشيدن آب سالم و تصفيه شده  به كاهش سنگ كليه و مثانه كمك مي كند.
م كه تصفيه شده باشد و نوشيدن آب سالم كه تصفيه شده باشد و ناخالصي هاي آن رفع شده باشد از سكگ كليه، سرزان و .. جلوگيري مي كند. خوردن آب كافي سبب رقيق شدن املاح و نمك هاي موجود در ادرار مي شود و مانع تشكيل سنگ مثانه و يا كليه مي شود. با كاهش نوشيدن آب سالم خطر مبتلايان به سنگ هاي مجاري ادراري افزايش مي يابد.
•    كاركرد بهتر دستگاه گوارش با نوشيدن آب كافي
آب سبب تسهيل حركت محتويات دستگاه گوارش در طول روده ها ميشود.دستگاه تصفيه آب در تمامي منازل نياز است. آب مانند فيبر ها براي دستگاه گوارش بسيار حياتي است. البته بايد گفت جذب بعضي از مواد معدني در دستگاه گوارش با كمك آب انجام پذير مي شود.
•    نوشيدن آب و حفظ تناسب اندام
قابل توجه افرادي كه اين روز ها دنبال كاهش وزن هستند بدانند كه آب موجب بالا رفتن سوخت و ساز بدن ميشود و همچنين خوردن به اندازه آب احساس سير بودن به شما ميدهد. در نتيجه نوشيدن آبي سالم و گوارا از دستگاه تصفيه اب به جاي نوشيدن نوشيدني هاي پر كالري بسيار براي بدن مفيد بوده و به سلامتي شما كمك مي كند.

با نصب يك  دستگاه تصفيه آب براي منزل خود، سلامتي را براي خانواده خود به ارمغان بياوريد، زيرا نوشيدن آب سالم خود نعمتي بزرگ است. با راه اندازي يك دستگاه تصفيه آب به سلامت آب و خانواده كمك كنيد و هميشه در شير آبي مجزا آب تصفيه شده براي نوشيدن داشته باشيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.